در مراسم روز ملی اصناف:

وزیر بازرگانی سال 90 را سال مدیریت قیمت‌ها نامید


وزیر بازرگانی در مراسم روز ملی اصناف با حضور دکتر محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهوری گفت: امسال باید همانند سال گذشته، سال مدیریت قیمت‌ها باشد.


به گزارش روابط عمومی سازمان بازرگانی استان یزد به نقل از شابا ، دکتر مهدی غضنفری با قدردانی از همراهی اصناف در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی با دولت و مردم گفت: از بزرگ‌ترین گام‌های تعامل حوزه هدفمندی یارانه‌ها بود که آثار آن همچنان دیده می‌شود.


در این مراسم همچنین با حضور وزیر دادگستری، جمع کثیری از اصناف، معاونان و مدیران وزارتخانه‌های بازرگانی، اقتصاد و امور دارایی و ... برگزار شد.


دکتر غضنفری افزود: همانطور که مدیریت بازار پیش از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها بسیار اهمیت داشت، روند ثبات قیمت‌ها و مدیریت آن پس از اجرای قانون نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و اصناف دراین زمینه نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای دارند.


وزیر بازرگانی درباره اصناف گفت: با گروهی از افراد بسیار متعهد به جمهوری اسلامی ایران مواجه هستیم و هرگاه حرکتی در راستای منافع ملی مورد نیاز بوده بلافاصله پیشقدم می‌شوند.


وی با اشاره براینکه حلقه میانی ارتباط میان تولیدکننده و مصرف‌کننده اصناف هستند، گفت: همانطور که تولید مهم بوده و تامین کالا برای مردم نیز ضروری به نظرمی‌رسد، اصناف در این میان نقش تعیین‌کننده‌ای دارند.


در این مراسم همچنین توسط رییس جمهوری به تعدادی از واحدهای صنفی نمونه و کمیسیون های نظارتی لوح تقدیر اهدا و از کارت اصناف با حضور رییس جمهوری و وزیر بازرگانی رونمایی شد.


پیش از پایان مراسم رییس جمهوری به مسائل و مشکلات مطرح‌شده از سوی اصناف مرتبط با سایر دستگاه‌ها گوش فرا داد و به مدیران حاضر در جلسه دستور پیگیری را صادر کرد.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا